شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ تولد من و شوهری ✿


امشب تولد من و شوهری 15 تیر

شوهری جونم خیلی دوست دارم

مـــــــــــــرسی که بدنیا اومدی عشقم


سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم


در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای


تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم


کاش میشد تا تمام عمر همراهم شوی


تا نگردم گم به راه زندگانی همسرم


در شب تار و غمین قلب من تو آمدی


تا شدی تنها ستاره در شب من همسرم


آسمان آبی چشمان تو مال من است


تا زنم پر در میان آسمانت همسرم


زندگی از مهر و لبخند تو پر شور و شر است


عاشقم بر آن کلام مهربانت همسرم


چشمه پاک و زلال مهر تو جاری بود


تشنه ام هر دم به رود مهربانی همسرم


آسمان تار قلبم را تو روشن کرده ای


پس بمان در قلب بیتاب نگاهم همسرم



پ.ن :شوهری از کودکی تا الان


نظرات 3 + ارسال نظر
شوهری پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

شوهری فدای تو بشه عشقمی بووووووووووووووووس

dooset daram shohari joonam

اسم قشنگ دوست عزیز یاسمین ساداته!! :D جمعه 16 تیر 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

وای آزی منو نگا چه خنگولم آره دیدم دیدم!
ولی این انقد کوچیکه امیرو ریز میبینم!! :D

_____________________________________
کامنت پایینیوووووووووووووووووو... ایـــــــــــــــــــــش!
بابا جوون مجرد از این جا رد میشه :D

شوخی میکنم عزیزم به دل نگیر
مبارررررررررکه ( آیکون بوسشم بلد نیستم )

are amiram kochooloo boode mibini che shohariye nazi daram
fadat sham azize delam misi

اسم قشنگ دوست عزیز یاسمین ساداته!! :D سه‌شنبه 20 تیر 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

ایـــــــشششششششششششش

delam gerefte

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد