شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• آیینه روزها •¤♥¤•

  

هر روز تکراریست... 


 صبح هم ماجرای ساده ایست ،   

 

گنجشک ها بیخودی شلوغش می کنند 

•¤♥¤• فقط همین •¤♥¤•

  اینجا روز بدون حادثه است  

 

و تو هراسان و دلتنگ  


 

 

سلام دلگیر من ....

•¤♥¤• خیالت راحت •¤♥¤•

 
 
از اینکه

نیستی...!!!

.

غصه دار

نشو...!!!

.

دارمت

همیشه...!!!

.

جایی

خلوت

و دنج...!!!

.

لا به لای

همه

نداشته هایم...!!!

•¤♥¤• کافیست •¤♥¤•

 

پیراهنم


مرا بغل می کند  

محتاج نگاه آینه ام  

پریشان تر از موهایم ، شانه است  

که نمیداند به کدامین سمت صاف کند ... دلم را . 

لب سایه را بر می گردانم  

پا بگذار و در کنارم آفتاب باش 

بنشین   

  لب  بیکارم را می فرستم  

بخرد بوسه ی سرخ 

تا دلم سیب گناه چید  

راندمش   از خود 

کافیست 

کافیست    

بهشت دستانت برایم

✿ツ ♥ روز اتمام ✿ツ ♥

 

 

امروز دیگر تمام شدی

روزهاست که تمام شدی و رفتی

اما امروز

امروز من امدم که بروم

تو رفتی به خواست خدا

من میروم به خواست خودم

اما از کجا میروم به کجا

من از خیال و فکر کردن به تو میروم

میروم به خودم برسم

از خودم بگویم

برای خودم بنویسم

خدا خواست از تو تنها سوگی بماند و خاطراته شیرینی

ولی من میخواهم دیگر تنها خودم بمانم این روزگار تنهایی

پای از شعر و شعور من بیرون بکش

دیگر خودم شاعر لحظه های احساسه خویشم

تا روز موعود به نظاره ام بنشین و شاید سر خوش باش

من نیز تنها با تنهایی و شعر و بی اعتمادیم به عالم و ادم سر خوش و خجسته ام

✿ツ ♥ رفت و دیگر هیچ ..... ✿ツ ♥

 

 

رفت 

 

 

سوی آن باغ  

 

که بهار 

 

*  

 

بی خزان ترین ترانه خوانش بود  

 

 

او عاشق سبزه و بوی خوش ریحان بود 

 

رفت 

 

 

و در لرزش سایه های سیاه  

 

 

خواب همه را مشکی کرد 

 

 

مداد رنگی هایم را از دستم گرفت 

 

 

ولی من 

 

 

با ناخن هایم  

 

 

ماه، ستاره و ابر را نقاشی می کنم  

 

 

در مردابی ترین نگاهت  

 

 

نفسهایم به شماره می افتد  

 

 

و در انتها .... تنها..... سنگ ..... کاغذ...... قیچی .....  و کمی دورتر ...... سکوت است ..... وانکار