شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ مرد من ✿


حَرفهایت رآ ڪــہ مــے شِنَوَم بیشتَر عاشِقَت مــے شَوَم


گوشَم، جآنَم، رَوآنـَم، آرآم مــےگیرَد


بیشتَر مُبتَلا مــےشَوَم ڪــہ ڪِـنآرَم باشــے


ڪِـنآرَم ڪــہ بآشــے تَمآمِ دُنیآیَم هَمآטּ بآزوآטּ توست


مَست مــےشَوَم


هَم آغوشــے بآتو رآ بآ هیچ چیز عَوَض نِمــےڪُـَنم


مَــــردِ مَـטּ..


58300201948420054360.jpg

پ.ن :


سیـرآبڪُـטּ


گونــہ هـآیـَم رآ


اَز


لَــرزِشِ نَفَــس هـآیَت

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد رضا کاوه پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://HARPER.BLOGSKY.COM

ببخشید چی چی شد؟
من چند ماه پیش مدل فضایی فرفره رو پیدا کرده بودم که حدود! 10 دقیقه میچرخید. آخه چرا 10 دقیقه؟ زیاده که. اون فرفره صفاش این بود که با هم مسابقه میدادیم کی بیشتر میتونه بچرخونتش

yade fere fereye khodam oftdam porsidam ke chi shod yani chi karesh kardam yadam nemead
dastetoon dard nakone havas kardam beram be shoohari begam vasam 1 doone bekhare

یه دوست پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 04:40 ب.ظ

وای تو دیگه کی هستی

man hamsare shoharam hastam

علی پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

وووووووووووووی.
چه خبره .
منم دلم خواست این مدلی :D

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 05:41 ب.ظ http://ilovemymaryam.blogsky.com/

زیبا بود
خدا شوهرتونو براتون همیشه سلامت حفظ کنه ...
زندگیتونم همیشه عاشقانه پا برجا بمونه ایشالا...

sepas az mehretoon:)

علی آزاد پنج‌شنبه 5 مرداد 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام آبجی گلم.
چه خبر خوبی.
کجایی الان؟
چقدر پر احساس مینویسیا.
خیلی قشنگند مطالبت.
"""آنان که به زندگی دیگران نور میبخشند ، روزی خورشید خواهند شد ..."""""

درود داداشی سلامتی و بی خبری از همه جا این مدت کار من شده
من الان شمالم شوهری تهران دلم واسش تنگولیده
این احساس و مدیون عشق شوهریمم
سپاس از نگاه قشنگت داداشی
امیدوارم خوش و تندرست و دل شاد باشی

علی آزاد جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 11:58 ق.ظ


عــشــق فــقــط عــزیزم و دوســـتت دارم نــیــســــت
عشق اینه که
تو هر شرایطی باهاش باشی , حتی اگه نفهمه.........!

ایشالاخداوند هرچه زودتر شما دوکفتر عاشقو بهم برسونه :D

خلاصه دلشادیم که شما دلشادید. :)
روزی که سروسالم وسرحال کامل شدی ،
میخام بیای بترکونیا تو وب لاگت.
منتظر اون روزم.که داد خدایا شکرت و ببینماااااااا

بله داداشی هم من هم شوهرم همه جا با همیم حتی اگه کنار هم نباشیم
امیر من واقعا یه مرد نمونه است
داداش علی آجیت و دست کم گرفتیا من همیشه شاکر خدا هستم توی هر حالی فریاد میزنم خدایا شکرت که هر چی برام میخوای خیر هست
سپاس داداشی که بهم سر میزنی

محمدرضاکاوه شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 08:22 ق.ظ

به شوهرتون بگید اگر پیدا کرد آدرسش رو به ما هم بده.
من که هرچی گشتم از نوع چوبی و قدیمیش نیافتم

چشم حتما میگم اما فکر کنم برای خریدش یا باید همین محله های قدیمی تهران خودمون بریم یا چمدون ببندیم و بریم مشهد
آخه بچه که بودم اون فرفره ایی که گفتم داشتم از مشهد خرید بودیم فرفره قرمز شیشه پلاستیک که وقتی میچرخید چراغ میزد چوبیش هم از شمال برام آورده بودن چشم حتما به شوهری میگم

سپیده شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://WWW.KOODAKEMAN91.NINIWEBLOG.COM

سلام. عید شما مبارک. با تشکر از رای شما.@};-

mahta چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://matarsak17.blogfa.com/

√ خیلی وقت است که "بی تابم..."


دلم تاب میخواهد...


و یک هل محکم...


که دلم هُـــری بریزد پایین...


هرچه در خودش تلمبار کرده ...

زیبا بود سپاس

لیلی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://http:/www.marg2013.blogfa.com

سلام ابجی گلم دلممممممممممممممم برات تنگ شده تو کلوب دیگه نیستی مردم یه جوابی یه خبری بده

درود عزیزم قربونت برم متاهلی دیگه وقتی برام نزاشته خو
منم دلم برات تنگ شده امروز بهت اس میدم

PaRi جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

به به به به!!!!
احوال دوستای بی معرفت چطوره؟؟؟!
می بینم کهههههههه!!! شمام قاطی مرغا شدییییی


تبریک میگم عسسسیسم!!

چطوری پر پر کجایی بابا
خیلی وقته قاطی مرغا شدم عسیسم سپاس گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد