شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• و تو.... •¤♥¤•

 

من 

         همچو صدف 

                  غرق در تنهایی خویش  

        وتو 

                همچو مروارید 

                                 گردن آویز کس دیگری....!!!

•¤♥¤• دلمممم •¤♥¤•


ای دلم زهر جدایی را بخور 

چوب عمری بی وفایی را بخور 

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت؟! 

خنده ایی بر خاطراتت کرد و رفت؟! 

من که گفتم این بهار افسردنیست 

من که گفتم این پرستو رفتنیست 

آه عجب کاری بدستم داد دل  

هم شکست و هم شکستم داد دل

(●̮̮̃•̃) آدینه با بچه ها فشم-آهار (●̮̮̃•̃)

میخواستیم بستنی بخوریم دلتون کباب 


 

مسافرا سوار شن-آهار 4نفر 


  

داریم نانای میکنیم  

◕ برای دوستای آزفنداک ◕

♥•★•★•★•♥•★•★•★•♥•★•★•★•♥•★•★•★•♥•★•★•★•♥•★•★•★•
♥ * ♥ *♥ * ♥ * ♥ * ♥ *♥ * ♥ * ♥ * ♥ *♥ * ♥ *♥ * ♥ * ♥ * ♥ *
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
°o°O° °o.o°O°oO ____________________________O°o°O°o.°o°O°o.
oO.o° °o.O0o'.*¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ O.o° °o.O°O°o.°o°O°o.
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................★
...................★
...............★
...........★
........★
....★
.★

  ♥             ♥
     ♥
           ♥           ♥
                   ♥                     ♥
             ♥                   ♥
              ♥
           ♥                   ♥       ♥
                      ♥
                             ♥      ♥
    ♥         ♥
     ♥
             ♥         ♥

             ♥                   ♥
  ♥             ♥
     ♥
                                ♥

◕ چشاش ◕

چشمایی که مث هیچکس نبود ...  


◕ کوچکولوگیامه ◕

تولد 1سالگیم ببین 

  

عکس بالایی 2سالمه پایینی 5سالمه 

اورهان دوست جونه بادیگاردم 

(●̮̮̃•̃) من و بایکا آدینه (●̮̮̃•̃)

دختر بدی شده بود لباسش و نپوشیده بود




(●̮̮̃•̃) به یاد سگ اولم (●̮̮̃•̃)

اسمش دخی اما من به خاطر سگ اولم که مرد بایکا صداش میکنم



سگ اولم بایکا :