شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ یک شوخی خوشمزه با شوهری جونم ✿


 امروز برای دلجویی از شوهری جونم که دلخورش کرده بودم

یه سوپرایز خوشمزه دارم

به شما هم توصیه میکنم حتما به ادامه مطالب سر بزنید




آخ یادم رفت بگم

اونایی که ناراحتی قلبی و گوارشی دارن نگاه نکنن

 

قیافه مبارک شوهری الان مث این قند و نبات شده فکر کنم

شوهری جونم نماز روزه ات قبول

واااااااااااااای خو چیه خواستم شوخی کنم بابا

من رفتم فرار که الان شوهری میکشتم



عـــــــــــــــــاشقــــــــــــــتم نفســــم

نظرات 1 + ارسال نظر
علی آزاد دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

دختر تو دیگر آزاری داریا.

:(

بازبون روزه این همه شکنجه ...

آخه خدا یا تا کی ؟؟..........

اوووووووووخ که چقد حال داد مردم آزاری
البته شوخیه ببخشید دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد