شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

◕ برای شاپرک سبز قفسی 1 ◕

۲۱ اردیبهشت 90 بود که شاپرک سبز قفسی من متولد شد.  

21 اردیبهشت همه شما دعوت هستید به جشن تولد شاپرک سبز من  

از امروز تا 21 اردیبهشت ۵-۸-۱۱-۱۴-۱۵-۱۷-۲۰ اردیبهشت با یک شعر برای شاپرک عزیزم  

وبلاگ کوچولوی من خودت میدونی چقدر دوست دارم


 

 

شاپرک تمیز با بال قشنگ

 شاپرک زیبا با یه دنیا رنگ

پری زد رو شونهام نشست رفت

 چرخی زد رو گونه هام بوسید ورفت

 شاپرک خستگی هامو سر گرفت

تنم توی بهار ز بد گرفت

شاپرک نسیم هر لحظه شده

شاپرک مهمون هر لحظه شده

شاپرک گلِت منم ، تنها نمون

 بیا هر وقتی برام شعری بخون

شاپرک من یک کمی پژمرده ام

دلم به تو میدم ، چون من بی تو هم مرده ام!

نظرات 3 + ارسال نظر
alidarklord چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://4ubeat.blogfa.com

هومن چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

سلااام دوووست جووون...خوووبی؟؟

متنت عاااالی بوووود

ولباگت هم قشنگه نگران نباش....

به من یه موقع سر نزنیااااااا...گناااه کبیره هسسسست

bah bah doos joon az ein tarafa gozari dg bayad ba davat bearamet ??????
mi30 doosam shere blog to ham gashang bood vase to ham havitoli
ein gonahe kabire chi hast???? khordaniye????

یه دوست پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام جوجو

تو خودت شاپرکی
توخودت پرپرکی
بپا یه و وقت نپلکی
عجب شعری شد
راستی یه چند تا عکس از خود خود خودت بذار

dorood
jenab goftam ke einja gozashtane mataleb zamano dalil dare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد