شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ بی خداحافظی ✿ツ ♥

 

 

به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم


سهم تو روز تازه سهم من اشک که بریزم


به همین سادگی کم شد عمر گل بوته تو دستم


گله از تو نیست می دونم خودم اینو از تو خواستم


به جون ستاره هامی تو عزیزتر از چشامی


هر جا هستی خوب و خوش باش تا ابد بغض صدامی


تو رو محض لحظه هامون نشه باورت یه وقتی


که دوست ندارم اینو به خدا گفتم به سختی


من اگه دوست نداشتم پای غمهات نمی موندم


واست این همه ترانه از ته دل نمی خوندم


اگه گفتم برو خوبم واسه این بود که می دیدم


داری آب می شی می میری اینو از همه شنیدم


دارم از دوریت می میرم تا کنار من نسوزی


از دلم نمی ری عمرم نفس هامی که هنوزی


تو رو محض خیره هامون که نفس نفس خدا شد


از همون لحظه که رفتی روحم از تنم جدا شد


تو که تنها نمی مونی منه تنها رو دعا کن


خاطراتم رو نگه دار اما دستامو رها کن

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 08:29 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com

الان اینو اسم شاعر ننوشتی یعنی خودت گفتی
اینو که رضا صادقی خونده
منم خیلی وقته رو بلاگ خودم گذاشتم

نه عزیزم ترانه ها و اشعار معروف دیگه نیازی به قید اسم نداره

Nima پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://nimacruise.blogsky.com

وبلاگتون هم مثل اسمتون زیباست ...

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد