شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ نرو من میمیرممم ✿ツ ♥

 
 
گفتم: نرو پرپر میشم

گفتی: میخوام رها باشم

گفتم: آخه عاشق شدم

گفتی:میخوام تنها باشم

گفتم: دلم

گفتی: بسوز

گفتی: یه عمری باز هنوز

گفتم: پس عمرم چی میشه؟

گفتی: هدر شد شب و روز

گفتم: آخه داغون میشم

گفتی: به من خوش میگذره

گفتم: بیا چشمام تویی

گفتی: آخر کی میخره

گفتم: منو جنس میبینی؟


گفتی: آره بی قیمتی

گفتم: یه روز کسی بودم

با من نکن بی حرمتی

گفتم: صدام میمیره باز

گفتی: با درد بسوز بساز

گفتم : حالا که پیر شدم

گفتی: که از تو سیر شدم

گفتم: تمنا میکنم

گفتی: میخوام خردت کنم

گفتم: بیا بشکن تنو

گفتی: فراموش کن منو
نظرات 6 + ارسال نظر
f... جمعه 16 دی 1390 ساعت 09:14 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam.kheyli dusesh dashtam...b man bsar.

درود
سپاس - حتما به لونه اتون میام

f... شنبه 17 دی 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam...ba ejaze linket kardam khoshhal misham linket basham

سپاس بنده هم حتما لینکتون میکنم بدرود

محمد یاری شنبه 17 دی 1390 ساعت 09:04 ب.ظ http://k-poem.blogsky.com

سلام
شعر از رضا داقی می زاری اونوخ :D ؟
منو نمی شناسی حتما من ولی می شناسمت تو کلوب تیرماه بودی اسمت عجیب غریب بود بعد این پایینیه که واست کامنت گذاشته واسم کامنت گذاشته رفتم جوابشو بدم اسمتو دیدم اونجا اومدم اینجا
خلاصه موفق باشی

درود
بله میشناسمتون و یادم میایید در کلوب تیر ماه خوشحالم که به لونه من اومدید خلاصه پیروز و تندرست زیوید
بدرود

amirmohammad دوشنبه 19 دی 1390 ساعت 09:47 ب.ظ http://taranomeashk.com

سلام بی مرعفت این بود جواب داش بودن که یه ماه حالی از داداش نگرفتی که ببینی مرده یا زنده یادش بخیر که هر روز بهم زنگ و اس میزدیم ولی الان چی اشکال نداره آبجی خوشمل صاحب پیدا کرده خوشحالم چون من با یکی دوست شدم که خیلی دوستش دارم ولی نه اندازه آبجیم چون آبجی یه چیز دیگه است
کلوبم جات خالیه

شرمنده حالم خوب نیست درگیری دارم

amirmohammad چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 09:15 ب.ظ http://taranomeashk.com

آزی دوباره دارم تو کلوب یادتتو زنده میکنم و میخوام دوباره بگردی منتظرتم
آبجی خوشملم فراموشم نکن که نمیکنم
منتظرت هستم

دیگه هیچوقت بر نمیگردم کلوب سپاس

آناهیتا شنبه 24 دی 1390 ساعت 02:12 ب.ظ

درود آجی گلم خیلی خشکل بود مثل همیشه
بعد امتحانام میام مطالبی رو که توی نبودنم نوشتی کامل میخونم
موفق باشی عزیزم

درود عزیزم سپاس گلم برام خیلی دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد