شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ مرد یلدایی من باش ✿ツ ♥

 

بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من لیلای و با من باش

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 02:47 ب.ظ http://hereyes.blogsky.com/

حسٍ زیبایی تو وبلگتونه حکایت از درونی آروم عمیق داره بخصوص با این موسیقی زیبا که داره روش اجرا میشه
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر
زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر
شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق
رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق
شب یلدایتان پرستاره و پرخاطره باد
شما رو با همین اسم لینک میکنم و امیدوارم بهم سر بزنید و کمکم کنید..

درود
سپاس از مهرتون دوست عزیز شما هم وبلاگ آرام و زیبایی داشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد