شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ گله میکنم من از تو....✿ツ ♥


من چه کنم تنها نمانم!

کنارت باشم و بی تو بخوانم

کنارت زندگی بی تو ،تمام است

نگاهت بر من، این زن حرام است

قد و بالا، نگاه ناز آقا

برای من بود دلبر زیبا

تمامش می کنم این زندگی را

حرامم کرده ای افسون گری را

دل دلبر کجا جا داده دادار؟

دلش از سنگ شد دیوانه بیمار

خداوندا پناهم ده بی پناهم

دلم را برده و من بی گناهم.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

زیبا بود
اگه میشه اینارو برام ایمیل کن ممنون میشم
آهنگتم می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد