شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• بی من خوشی؟؟؟؟!!!!!!•¤♥¤•


من بهانه توام ، تو بهانه منی

 

از تو دل نمی کنم ، دل زمن نمی کنی

 

دوست دارمت چنان ، کز تو دل نمیکنم

 

تا ابد اگر مرا بشکنی به دشمنی

 

لحظه و همیشه ای ،

 

مثل سنگ و شیشه ای

 

گاه سرد و بی فروغ ،

 

گاه گرم و روشنی

 

شانه ام برای تو تا که سر نهی بر آن

 

گردنم برای تو گر که زخمی زنی

 

همقفس به من بگو آسمان ما کجاست !!!

 

من دلم گرفته از این حصار آهنی

 

این مرام عشق بود؟؟؟

 

داستان سنگ و رود؟؟؟

 

من همیشه ماندگار ، تو همیشه رفتنی

 

می روی و بعد تو ....

 

حال و روز من مپرس !!!

 

حال و روزم:

 

آتشی فتاده در بافه های دامنی

 

آتشی فتاده در بافه های دامنی

 

آتشی فتاده در بافه های دامنی

 

ای کاش میدانستم

 

اهل کدام ولایت هستید!!!

 

گویا

 

از کوهپایه نشینان

 

دامنه های

 

اندیشه اید

 

و سخنهایتان

 

آغشته به بوی

 

گیسوی فرشتگان

 

ساکن

 

دره های

 

مهتاب است.

 

شاید

 

از آنایل هستید

 

که

 

بهاران را

 

به ییلاق

 

ملکوت کوچ میکنند

 

و کناره های

 

فصول

 

مسکن دارند،

 

می گویند آبادی شما

 

عرفان تازه

 

و

 

خوشمزه ای دارد.

 

همان آبادی را میگویم که

 

اهالی آنجا

 

شبانه

 

در ایوان هر خانه ای

 

خورشید را روشن میکنند .

 

می گویند

 

در زمینهای شما

 

گیاه نیایش میروید

 

و

 

آنجا معنویت نباتی فراوان است.

 

می دانم خسته اید

 

احتمالا

 

امشب از کوچ درناها

 

فرود آمده اید ،

 

خوش آمدید.

 

به سرزمین آیینه ها

 

و رویاها

 

خوش آمدید.

 

به این دیار اشک آلود و مه گرفته

 

و

 

آب و هوای معتدل غیبی دارد

 

خوش آمدید .

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 10 آبان 1390 ساعت 04:33 ب.ظ

خیلی زیبا و قشنگه دلم نمیاد از وبلاگت بیرون برم
بخصوص این آهنگی که گذاشتی خیلی آرام بخشه
بهت تبریک می گم بخاطر این همه قشنگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد