شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• ای شب!!!!!•¤♥¤•

ای شب !!!!

 

ای عروس سیاهپوش آسمان

 

که

 

به هر تار گیسوانت ستاره می بندی

 

و

 

ماه را به گردنت می آویزی

 

دوستت دارم

 

دوستت دارم آن هنگام که

 

با سکوتت

 

برای مردم شهر لالایی میخوانی .

 

دوستت دارم

 

دوستت دارم آن هنگام که در من حسی شاعرانه بر می انگیزی

 

تا قلم در دست بگیرم

 

و

 

روی سطور دفترم

 

از تو

 

و

 

فردایی که در راه است

 

بنویسم

 

ای شب !!!دوستت دارم مونس تنهاییم

 

ای شب !!! دوستت دارم همدم بی قراریم

 

ای شب !!! دوستت دارم همراز همیشگیم

 

ای شب !!! دوستت دارم گوش شنوای دردهایم

 

ای شب !!!! دوستت دارم .....

 

آزفنداک 7/4/86 ساعت 2.35 بامداد...... سوار بر بال رنگین کمان ..........

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام به وطنت خیلی خوش آمدی
شعر پایین و خوندم خیلی باهاش ارتباط برقرار کردم چون مدتیه که شب زنده داری میک نم به خاطر پایان نامم راستی معنی اسمتون چیه؟

سپاس دوست عزیز
معنی اسمم رنگین کمان و اسم گرز رستم بوده

نازنین یکشنبه 6 شهریور 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام آزفنداک عزیزم...


شب بعضی وقت ها خیلی میتونه مفید باشه .. یه حس و حال دیگه داره .. ولی من معمولا زود میخوابم چون صبح ها باید برم سر کار ..
از شب بی بهره ام..

اما دکلمه زیبایی بود ... آفرین

نازنین سه‌شنبه 8 شهریور 1390 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.chert-pert.blogsky.com/

آپم عزیزم دوست داشتی بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد