شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿مهربانم✿


علاج سرگیجه های گاه به گاهم

نسخه های بد خط این دکتر خواب زده ی بداخلاق درمانگاه شبانه روزی نیست..

علاج چشم های مات و بی حالم

ریمل مژه دار لانگ لش نیست..

علاجم فقط یک چیز است:

آغوشی که فقط بوی تعهد و تکلیف ندارد

و گیجم می کند از عطر اشتیاق

از یگانگی ..از عشق..!!

با دلم مهربان باش...!!


نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

من منتظر خود خود خودت هستم نه این تصاویر

شوهری دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

شوهری خیلی دوست داره خیلیییییییییییییی

من بیشتر دوست دارم عشقم

تولدانه جمعه 23 تیر 1391 ساعت 09:36 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com

دوست عزیز اعلام تاریخ تولدتان الزامی است .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد