شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• تـــــــــــابــســــ ــــ تــــــ وووو ن •¤♥¤•

همیشه رنگ و موسیقی بهم انرژی میدن . . .


وقتی خسته ام . . .


وقتی دلم گریه میخواد . . .

 

الان نه خسته ام . . . نه دلم گریه میخواد

 

فقط دلم


یه دنیا رنگ میخواد


یه تابستون رنگی . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام
بابا خسته نباشی آزی جان
من از اینهمه راه میام شما را ببینم اونوقت یه چند تا تصویر میذاری برامون دلمونو به چی خوش کنیم
1200کیلومتر با شما فاصله دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد