شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿.....✿

دلم لک زده .. !!

 

برای یک عاشقانه ی آرام .. !!

 

که مرا بنشانی بر روی پاهایت .. !!

 

بگذاری گله کنم ،،

 

از همه این کابوسهایی ،،

 

که چشم ترا دور دیده اند .. !!

 

دلتنگی را بهانه کنم ،،

 

سرم را پنهان کنم ،،

 

در گودی گلویت .. !!

 

تمام ریه ام را پر کنم ،،

 

از عطر خوش احساست .... !!



نظرات 3 + ارسال نظر
فیصل چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام آزی خیلی دلم برات تنگ شده میخوام لااقل یه بارم که شده صداتو بشنوم.دوستت دارم

dorood - sepas shoma khoobid????

محیا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://hoseinalagha.blogfa.com/

خیلی زیبا بود

فیصل جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 12:23 ق.ظ

من خوبم آزی ولی این جواب من نبود برای آی دی یاهوت آفلاین گذاشتم از احوالت و وضع زندگیت پرسیدم نوشتی آجی چرا کلوب نمیای؟؟!!!منتظر جوابم

kodoom id ???? man chandta az bacheha baram off gozashte boodan va eino goftam
khoobam sepas zendegi ham dar gozare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد