شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

ಠ_ರೃ فروردین 1391 ಠ_ರೃ



برای دیدن شکار های دوربین من به ادامه مطالب بروید



نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 08:01 ق.ظ

سلامم را پذیرا باش
جالب بودند شکار لحظه هایت
ای به قربون لحظه هایت

حدیث عشق شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://deathlove110.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری دلم میخواد باهاتون تبادل لینک کنم هرچند که من مثل شما زیبا نمیتونم بنویسم با تشکر

درود برشما - سپاس از مهر و نگاهتون من لینکتون کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد