شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

◕ تولدت مبارک هم پای من ◕

بدوووو بیا تا کسی نیومده اینجا رو تزیین کنیم ....

ووووووووواااااااااای اینجا رو ببین مهمونا دارن میان:

***

هوووووووووووووووووووورا چقد شلوغه اینجا همه دارن میان تولدت شاپرک کوچولو

به به دجی هم از راه رسید

یالا همه بیان وسط سریع میخوایم بریم تو فاز؟؟؟

حـــــــــــــــــالا نوبــــــــت سوپرایز من واسه

مهمون است :   

بزنید به سلامتی شاپرک سبز قفسی من که یکسال و با غم من گریه کرد و با شادی من خنده

حالا نوبتی هم باشه نوبت چیه ؟؟؟

بزنید دست قشنگ رو به افتخار کیک تولد

تولد

تولد

تولدت مبارک

شاپرک جونم بدو بیا شمع رو فوت کن که همه منتظررررررن

تولد تولد 

  

تولدت مبارک  

 

بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی

هوووووووووووررررررااااااااتولدت مبارک عزیزمممممم

ای وای ناخنک نزن شیطووون بیا کیک و ببر که همه صداشون در اومد

حالا چشماتوووو ببندد میخواااام هدیه اتو بدم خوشگلم

فکر میکنی چیه ؟؟؟؟نتونستی حدس بزنی ؟؟؟؟؟ خب بازش کن

بله یه قفس جدید برای شاپرک سبز قفسی که 1 سال بزگتر شده مبارکت باشه عزیزم ....

خــب مهمونای عزیز دیگه بفرمایید از خودتون پذیرایی کنید

این عصرونه بود شام هم در خدمتونیم توی کارت که گفته بودیم

عزیزترینم

باهات میام نفس نفس / تو آسمون ، توی قفس

از اولش تا آخرش / دوستت دارم ، همین و بس

بـــــه بـــــه حالا نوبت شامه دیگه :

دســــر :

نوشیدنی :

شـــاااام:

بـــــــفـــــرمایید نوش جان .....

وای دیدی داشت عکس یادگاری یادمون میرفت بدو بیا:

اول خودت

حالا با مهمونای گلمون

خدایا شکرت که 1 سال گذشت و این پل بین من و تو محکم تر شد  

خدایا شاپرک کوچولوی من و واسه تمام لحظه های شاد و غمگینم نگه دار ...

دوستای گلم از طرف خودم و شاپرک سبز قفسی 1 ساله  

 از همتون سپاسگذارم که از اول اردیبهشت با ما اومدید  

 تا به جشن برسیم و با شادی ما شریک شدید .....  

همیشه خرسند و تندرست باشید – بدرود تا درودی دیگر  

اینم هدیه من و شاپرک یادگاری این تولد به همه شما

نظرات 14 + ارسال نظر
Pooya پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://9link9.lxb.com/

Salam dooste aziz . weblog khoobi dari . dishab jadid tarin system tabadol link ro sakhtam pishnehad mikonam jahate komak be man bia tabadole link kon ta kamkam ham webloge man ham webloge to mahboob beshe

امیر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

عزیزم هدیه من برات یه دنیا عشقه زندگیم با بودنت درست مثل بهشته.شاپرک این خرف دل مامان جونته به تو که امروز به دنیا اومدی

amire divoone mi300000000 boos az tarafe shaparakkkkk

هومن پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

به به به به به تولللللللدهههههههههههه....

پس کیک من کوووو؟؟؟ کادوی من کووووو؟؟؟؟


تولددددد مباااارک بااااااششششهههههههههههه

مبااااااااااااااااااااااارک باااااااااااااااااااااااااشههههههههه

salam houman joon doostam poozesh man chand rooze kh marizam poozesh j nadadam mi30 ke oomadi

Ali Dark Lord جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://4ubeat.blogfa.com

سلام شاپرک سبز قفسی،تولدت مبارک عزیزم:x

ببخشید من تو سفر بودم نشد دیشب بیام.
خوبی آبجی؟؟؟؟

dorood dadashi sepas azizam - hamin ke yademoon boodi koli arzesh dare
ey hastam manam

amir جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.hichgah.persianblog.ir

شاپرک سبز بمان، شاد بمان ،غم دنیا گذرد و تو می مانی و شب های پر از نور امید.
سلام آبجی گلم معذرت میخوام که زودتر نیومدم. آخه دسترسی به اینترنت نداشتم الانم با اینترنت گوشی اومدم تا رسالت خودمو انجام بدم
امیدوارم در تمامی لحظه هات تو و شاپرک سبزت شاد و سالم باشین
در قلب من جای تو و شاپرک همیشه محفوظه
دوست دارم

ghorboonet ghanariye man mi30 az mehret khosh oomadi be jashne ma

یه دوست شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 08:44 ق.ظ

سلللللللللللللللاااااااااممممممممممم
مبارک مبارک مبارک ایشالا
الهی زنده باشی
همیشه زنده باشی

sepas - khosh omadid

miller شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 03:53 ب.ظ

salam azizam dastet dard nakone khobe goftam ziad post nazariacheshme mano dor didi kheili ghashng shode h
khobi?bazam bebakhsh sharmande
vali beyadet bodam golam
kheili gerftar bodam khosh gozasht behet golam pas aksash ko?

DOROOD AZIZAM SEPAS KE OOMADI VA BEYADAMI AJI
AKSAYE CHI KOOO?

miller شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

aksaye khodet golam mamane shaparak joni

AKSAYE KHODAM SARE FORSAT ABJI
FLN HAME NIMEYE AVAL ORDIBEHESH BARAYE SHAPARAK BOOD

miller شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://www.talischithe1.blogfa.com

taze fahmidam enshala zod khob shi azi jonam
khob shodi sar bezan bem khoshhal misham golam

ghorboonet aji chashm

یه دوست یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام خوب بود جالب بود
مبارک مبارک مبارک ایشالا

یه دوست سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

بابا روزی ده بار میام سر میزنم
سلامتمیکنم نیستی ببینیمت

amir چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.hichgah.persianblog.ir

salam aji jon delam barat tang shode to ham ke nemiay on beshi . hamishe ham yeho gheybet mizane nemidoonam chera?? azizam natars ma shomal nemiayyyyyyyyym
i miss u

مهیار جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 05:55 ب.ظ http://ra970080.blogfa.com/

باتشکرعزیزم ماراکه قبول کردی ومارا تو لینگ گذاشتی ازت خیلیخیلی متشکرم متشکرم جونم دو نفر که همدیگر را خیلی دوست داشتند و یک لحظه نمی توانستند از هم جدا باشند،

با خواندن یک جمله معـــروف از هــم جـــدا می شــوند

تا یکدیگر رو امتحان کنند و هــر کــدام در انتظار دیگــری همدیگر را نمی بینند.

چون هر دو به صورت اتفاقی و به جمله معروف ویلیام شکسپیر بر می خورند:

" عشقت را رها کن،

اگر خودش برگشت، مال تو است

و اگر برنگشت از قبل هم مال تو نبوده"................

رز سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 08:39 ب.ظ http://acme.blogsky.com

تولد تولد تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد