شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

◕ امشب شب تولد 1 سالگی شاپرک سبز قفسی ◕

  

        

         مشخّصات کلی متولدین اردیبهشت ماه:    

 

خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالکیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پرکار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع کن ، اهل هنر

مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند ، مستعد کشاورزی ، هرکاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه کنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، کمک رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیک پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد   

چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 به تاریخ زرتشتی : باد21 اشاوهیشتا 3749 و 11 می 2011  

بود که به دنیا اومدی    

 

عناوین مطالب اردیبهشت 90 : 

  

۱.      به یاد سگ اولم



 ۲.      من و بایکا آدینه



۳.  کوچکولوگیامه



  4.     چشاش                                                          



5.      برای دوستان آزفنداک



6.      آدینه با بچه ها فشم-آهار



7.      دلمممم  

  

8 . و تو ..... 

 
 


اینا مطالبی بود که اولین ماه تولد شاپرک کوچولوم ثبت شد وای خدایا شکرت 1 سال پر از خاطره گذشت . تلخ و شیرین توی تک تک لحظه هاش شاپرک همراه من بود ....   



  شاپرک کوچولوی سبزم میخوام قدر خودت و بدونی تو یک پلی بین من و معشوقم اهورا مزدا یزدان یکتا .... 

  

  


تولدت مبارک شاپرک سبز قفسی من .....



وقتی آن لحظه دلتنگ غروب



من و یک بغض غریب



می شکستیم در آغوش سکوت...



چه کسی باور کرد



که خدا آبی بود...



چه کسی باور کرد



شاپرک سبز قبا


به کنارم آمد



من و یک گونه خیس



من و سنگینی دل



چقدر زیبا بود



شاپرک پرپر زد



عطری از آرامش



به مشامم آمد.



من و دل می گفتیم



شاپرک می فهمید



من و دل می خواندیم



شاپرک می رقصید



ناگهان شاپرک



دست احساس مرا با خود برد



تا خدای احساس...



چه کسی باور کرد



من خدا را دیدم



با خدا خندیدم



چه کسی باور کرد



دل من خالی شد



خالی از غصه و غم



و دوباره پر زد



شاد و آرام به آغوش خدا



چه کسی باور کرد



دست سبز او را



روش چشمان ترم حس کردم



و من از بوسه او



مست و مدهوش شدم



غم دل رفت از یاد



بعد از آن شاپرک سبز قبا



پر زد و آرام رفت



چه کسی باور کرد



که خدا...



آن جا بود



و به دلجویی من



شاپرک آمده بود



چه کسی باور کرد؟...
 


 

 

       تا 12 شب فردا ادامه دارد با ماباشید ..... 

  پ.ن : پوزش که شب تولدت و خراب کردم و خوب نیستم

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

.شاپرک به دنیا خوش اومدی.شاپرک شاپرک پرواز کن.شاپرک تولدت مبارک

amir jav gir mishavade 3 mi30 amir joooniiiiiii

یه دوست پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 08:06 ق.ظ

تولد تولد تولدت مبارک

mer30 dar tavalode shaparak hozoor darid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد