شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

دعوت نامه شاپرک سبز قفسی

کاش وقتی زندگی فرصت دهد 

گاهی از شاپرک ها یادی کنیم

کاش بخشی از زمان خویش را

وقف قسمت کردن شادی کنیم

کاش گاهی در مسیر زندگی

باری از دوش نگاهی کم کنیم

فاصله های میان خویش را

با خطوط دوستی مبهم کنیم

کاش وقتی آرزویی میکنیم 

از دل شفاف مان هم رد شود 

مرغ آمین هم از آنجا بگذرد

حرف های قلبمان را بشنود 

 

درود دوستای گلم  

 امروز اومدم تا به صورت خیلی رسمی  

 کارت دعوت تولد شاپرک عزیزم و تقدیمتون کنم
 


با حضورتون ما رو خرسند کنید .... 

 

 

راستی امروز تولد بهار کوچولو هم هست 

 

 بهار خانم خوشگل هم  امروز یک ساله شد

 

 بهار جون من از طرف خودم و شاپرک  

 

 

این روز قشنگ وبهت تبریک میگیم

 

و برات آروزی خرسندی و تندرستی میکنیم 

   

بهار جون امیدواریم هزاران بهار ببینی  

 

تولدت مبارک بهار خانم کوچولو  

  

 

 امیر جان بهار و از طرف ما ببوس

نظرات 12 + ارسال نظر
miller جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام دوست عزیزم از دعوتت ممنون من حتما میام گلم تولد بهار جون رو هم از همینجا بهش تبریک میگم

dorood khoshhal mishim - sepas

f... جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

mobarak bashe...mozahemetun mishim

salam azizam delam barat tang shode bood khoshhal misham golam

امیر جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

داریم به تولد شاپرک نزدیک میشیم من از مامان شاپرک ممنونم که میخواد برای شاپرک تولد بگیره.چه مامان خوبیه این مامان شاپرک

bahro boosidi kashal?????????

امیر جمعه 15 اردیبهشت 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

آزی جون ممنونم که به فکر بهارم بودی دوست دارم خیلی زیاد

khahech mishavad hatman az tarafe ma behesh tabrik begooo manam to ro i love you

یه دوست شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام شاپرک
مبارک باشه

dorood - az tarafe shaparak az shoma sepas gozaram

. شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

یه سوال دیگه : من خیلی کنجکاوم خب چیکار کنم ؟
فریدونی که ازش حرف میزنی ؟ الان پیشت نیست ؟ چرا همیشه با ناراحتی ازش حرف میزنی ؟به هم زدید ؟ یا ببخشید مرده ؟

dorood - ferydoono mano az ham joda kardan alanam frnc

miller شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

خدا ازشون نگذره

az ki jenabe miler???????

ashkan شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.a5hkan.blohsky.com

salam
khoshgel minevisi ...............ino dar morede har kasi nemigama vali u ?
rasti tavalode baharam mobarak

dorood - sepas az mehretoon - va sepas az tabrketoon khoshhal mishim dar jashne ma bashid

. یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

ازشون متنفرم

ey baba az kia motenaferid????????

miller یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

داستان غم انگیزتو شنیدم گلم امیدوارم همینطور باروحیه باشی عزیزم برات ارزوی موفقیت روزافزون دارم.

sepsa

miller یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.talischithe1.blogfa.com

دوست گلم وبلاگتو خیلی شلوغ کردی بعضی آیتم ها اصلا همخوانی نداره با تم وبلاگت اینو یه نصیحت بدون از دوستت میخوام واسه تولد شاپرک کم نذاری گلم من که فکر کنم بدقول شدم ببخش رفتنی ام فکر نکنم بتونم بیام زیاد پست نذاریا فدات بشم مواظب خودت باش اولین سالروز تولد شاپرک قفسی عزیزم مبارک باشه

. دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

از همونا که عشقتو ازت گرفتن و در مورد خیلیای دیگه هم اینکارو کردن

khda bozorge dooste man

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد