شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• کار من •¤♥¤•

این بار دیگر جای خودم می ایستم

تا شاید تو بتوانی جهان را بچرخانی

بر حول محور 5درجه

وطناب را بیپیچی دورگردن درخت و

از کودکیت شروع کنی.

این بار من اسم خودم را

از روی دیوار سیاه تهران برمیدارم

میگذارم کنار اسم تو

وپایش را امضامیزنم.  

 

تو کار مرا به اینجا رساندی

به اینجای زمان

درست جایی که داشتم واقعه ی فروردین را

فراموش میکردم.

واقعه ی بهمن را آفریدی .....

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام
من نفهمیدم منظور این شعر چی بود اگه درست فهمیده باشم یه جور راضی بودن به کشته شدن و درد کشیدن کنار کسی که دوستش نداری؟
آزفنداک من هر روز میام و وبلاگت رو چند بار میخونم مخصوصا اخرین پستی که میزاری فقط خیلی آروم ساکت میام و خیلی آهسته میرم

درود - من یاهوی شما رو ادد کردم منظور این شعر دو حادثه است از دست دادن دو نفر در بهمن و فروردین

امیر یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

در انفجار ذهن من این ذره ذره شوق توست
می کشد نیاز تو چشمهای منتظر

تمام اشعار بالا رو خودم گفتم به غیر از اونهایی که اسم شاعر ذکر شده پس کپی ممنوع.
امیدوارم شوخی بالای من ببخشی. خوشحال شدم نوشته بودی یاهو منو اد کردی ولی من درخواست اد ندیدم حداقل به اسم تو نبود. هر کی بود آزفنداک نبود.

درود - نه ناراحت نشدم آیدی غوغا گمنام 19 منم

امیر دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام
من اد لیستم رو چک کردم غوغا نداشت لطفا یا اسپل دقیق ایدی تو بنویس یا یک بار دیگه آیدی منو اد کن تا من ادت کنم
البته اگه ایمیل بزنی من دیگه نگران پریدن درخواست اد نمیمونم
اینجوری بهتره.
بازم ازت متشکرم

dorood -maill send shod - sepas

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد