شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ گفتی برو ✿ツ ♥

 

 

گفتی چه سخت رفتن 


بار سفر رو بستن  


گفتی
که مجبور شدی 


نه قصد دل شکستن 


............... 


گفتی
که وقت دوریست 


وقت رفتن صوریست 


گفتی
که چاره ای نیست 


اینم یه نوعی خوبیست 


.................. 


گفتم نرو ز پیش من 


تویی تو تنها خویش من 


در غربت این کوچه‌ها 


هیچکی نبود همکیش من 


.................. 


گفتی
که دانم جان من 


عشق تو هست ایمان من 


اما این بود حکم فلک 


گسسته شد پیمان من 


................... 


گفتی
و گفتی از فلک 


گفتم و گفتم بی کلک 


اما خدا تو رو گرفت 


تو هم شدی یه جور ملک

نظرات 2 + ارسال نظر
f... یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

kheyli khoshgel bud...chera dg pisham nemiyay

باربد شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

میان عابران تنهاتر از من هیچ کس نیست / کسى اینجا به فکر این غریبه در قفس نیست
دلم امشب براى خنده هایت تنگ تنگست / فقط در دستهاى گرم تو مردن قشنگست . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد