شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ به من فرصت بده ✿ツ ♥

 

 به من فرصت بده یکبار دیگر 


فقط یک بار برای عشق آخر 
 
به من فرصت بده تا که نمیرم 


من لیلی در عشق تو اسیرم 


به من فرصت بده من بی پناهم 


یه عمره که اسیر یک نگاهم 


بگیر دستامو تا تنها نمونم 


ز مرگ عاطفه شعری نخونم 


به من فرصت بده جونی ندارم 


بدون تو رگ و خونی ندارم 


بیا دریاب منوای ماه نایاب 


دلک از عشق تو گشته چه بی تاب 


بذار تا گم بشم در موج گیسوت 


بشم غرق دو چشم ناز آهوت 


بذار تا شهر عشق و من بسازم 


به گرمای نگاهت دل ببازم 


منو بشناس منم تنها دیوونه 


همون شبگردی که آواز میخونه 


همونکه بی قرار و بی نگاره 


همونکه زندگیش با تو بهاره 


همونکه عمریه نامه نویسه 


هوای گونه هاش بارون و خیسه 


منو باور کن ای تک ستاره 


بخون از عشق من بازم دوباره 


نکن پیشه تو رسم بی وفایی 


که می ترسم من از درد جدایی 


به من فرصت بده دنیا دو روزه 


اگه فرصت ندی این دل میسوزه 


اگه فرصت ندی خونه خرابم 


دیگه تا آخر دنیا می خوابم 


دیگه خورشید خانم دوستم نداره 


اگه فرصت ندی بارون می باره 


دوباره این دلک بی تو می گیره 


قناری تو قفس بی تو می میره 


به من فرصت بده عاشقترینم 


تو راه عاشقی صادقترینم 


به من فرصت بده زیبای مه رو 


بذار تا با نگاه تو کنم خو 


بذار تا با تو دل آروم بگیره 


به من فرصت بده تا عشق نمیره

نظرات 2 + ارسال نظر
باربد سه‌شنبه 20 دی 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

و اینکه دیگران نمیدانند در من چه میگذرد حالم را بهتر میکند ....
!
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا
گاه؛حتی وقتی مرا محکم در آغوش می گیری هم حس نمی کنم وجودت را.
می دانم که خوب برایت بندگی نمی کنم.
اما تو لطفت را کــــــــم نکن
مثل همیشه مهربان ترین و انحصاری ترین خدای دنیای من باش

برای من و .... دعا کنید خیلی زیاد دعا کنید

ashkan چهارشنبه 21 دی 1390 ساعت 10:51 ق.ظ http://WWW.RAMINMAX.BLOGFA.COM

salam azfendak aziz oumidvaram khob bashi delam vasat tang shode bd yahoo nabodi oumadam inja
mamnoon misham be weblog jadidam sari bezani

درود سپاس هستم درگیریم زیاده نمیتونم بیام نت چشم حتما سر میزنم
برام دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد