شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ فرصت بده ✿ツ ♥

 

 

به من فرصت بده می خوام دوباره عاشقم باشی

نگو همرنگ تردیدی دلت می خواد که تنها شی


به من فرصت بده میخوام دوباره عاشقت باشم

از اینجا تا ته دنیا ، برات تصویر رویا شم


نگو این فاصله حالا ، برای ما یه پایانه

نگو دریای عشق ما ، بازم درگیره طوفانه


نمیخوام اینهمه احساس، بره از دستمون راحت

نمیذارم نبود من ، برای تو بـشه عادت


به من فرصت بده بازم میخوام عاشق بشی با من

تموم شه این شب تیره ، بشه فردای ما روشن


نگو این فاصله حالا ، برای ما یه پایانه

نگو دریای عشق ما ، بازم درگیره طوفانه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد