شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ آرامش من ✿ツ ♥

 

   

خورشید پشت دکمه ی پیراهن توست 


 
شب ، خوشه ای از گیسوان خرمن توست 


 
وحشی ترین پیک بهار ، آرامش من 


 
از طعم آن لبهای چون آویشن توست 


 
<<آه ای دهان کوچکت مهر نمازم 

 تسبیح بوسه های من در گردن توست>> 


 
تو در خودت دنبال من میگردی ، اما 


 
من آن جهانگردم که دنیایم تن توست 


 
من هم شنیدم وصف آهوی ختن را 


 
چینی که من می خواستم در دامن توست 

نقل قول داخل <<...>> اثر بهمن صباغزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد