شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• اشک های مردانه •¤♥¤•

  

ماه من شنیده ام ،

از زبان این و آن ،

مرد مال گریه نیست ،

گریه مال مرد نیست ،



هی سوال می کنید ،

روی گونه ها ی تو ،

اشکها برای چیست ؟ ،

گریه مال مرد نیست !!!!!

مرد عشقِ بی درنگ،

مرد شکلِ پاره سنگ ،

منظری بدون شرح ،

بیشه ای پراز پلنگ

زن ولی همیشه اشک،

معبدِ ملایمت ،

زن چقدر عاطفی است ،

گریه مال مرد نیست!!!!!

گرچه رنجمان به راه ،

گرچه زخممان عمیق ،

دستهایمان تهی است

گریه مال مرد نیست

چندبار گفتمت،

در حضور دیگران ،

هی نمی شود گریست ،

گریه مال مرد نیست !!!!!

ای تب گریستن ،

ای حریر بی کران ،

اتفاق ناگهان ،

انفجار بی امان

ابر گریه را بگیر ،

آه جان ِ من بمیر ،

اشک اشکِ من بایست ،

گریه مال مرد نیست!!!!!

من که مرد نیستم ،

گور سرد نیستم ،

حسرت نهفته ی

پشت درد نیستم

باتوام به من بگو،

می شود چگونه ماند ،

می شود چگونه زیست ،

گریه مال مرد نیست؟

مرد بغض کرد و نه،

مرد گریه هم نکرد ،

َمرد ُمرد ُمرد ُمرد

خسته بود از این سکوت

هق هقی که می رسد،

جزتو هیچ کس که نیست،

این صداصدای کیست؟

گریه مال مرد نیست!!!!

مرد گریه می کند ،

هی گناه می کند،

نیش خند می زند ،

اشتباه می کند

زیرچتر مشکی اش،

می زند به خود نهیب،

گریه ازتومنتفی است ،

گریه مال مرد نیست !!!!!

ابرها گریستند ،

چونکه مرد نیستند ،

مثل رود زیستند ،

چونکه مرد نیستند

مرد سطر آخر شعر را چنین نوشت:

همچنان که می گریست ،

گریه مال مرد نیست ؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره درخشش جمعه 2 دی 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

همه ی مطالبت فوق العادست
جیییییییییییییییییییییییییییییییگرم
بووووووووووووووووووووووووووووس

قربونه ستاره قشنگم برم میسی آجی دلم برات تنگ شده سپاس که اومدی به لونه ام دوست دارم بووووووووووووووووووس

وحید یکشنبه 4 دی 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

هرچند که هیچوقت نظراتمو تایید نکردی ولی چون ازت خوشم میاد و میدونم پیغام هامو میخونی برات مینویسم
هرچند نمیدونم چرا اینقدر افکارمون متفاوته
چه خوش گفت اون شاعر بزرگ
مرد را دردی اگر باشد خوش است
درد بی دردی علاجش آتش است
دقیقا برخلاف عقیده شما

درود اولا تمام نظرات شما تایید شده نمیدونم شما چرا چک نمیکنی ببینی دوما شما عقاید من و نمیدونی پس لطفا در مورد عقاید بنده اظهار نظر نفرمایید سپاس بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد