شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ مستی بوسه ات ✿ツ ♥


تکرار پشت تکرار، من، تو، شراب، بوسه 

 

 

 یک عشق آتشین بار، من، تو ،شراب، بوسه

 

 

 این بوسه چندمین است؟من چشم میگذارم

 

 

 تو عاشقانه بشمار من ،تو، شراب، بوسه

 

 

 امروز روز خوبیست آب از سر من و تو 

 

 

 دیگر گذشته انگار، من، تو، شراب، بوسه

 

 

 روح هزار عاشق ،در ما حلول کرده

 

 

 خیام ،شمس،عطار،من، تو، شراب، بوسه

 

 

 بی چشم های مستت،بازار گرم این عشق

 

 

 میماند بی خریدار،من، تو، شراب، بوسه

 

 

 از تو غزل نوشتم ،خوشبختی مسلّم

 

 

 با این ردیف اینبار،من، تو، شراب، بوسه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مونا جمعه 2 دی 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://smsforu.blogsky.com

شمارو به اسم پرنده سبز قفسی لینک کردم.ممنون راستی جواب سوالم کجاس

پرنده نه شاپرک زیر کامنتاتون پاسخ به نظر هست

Ali King جمعه 2 دی 1390 ساعت 03:03 ق.ظ

eyne khodet ke khoshgeli

matlabetam khoshgele

سپاس علی جان از مهرت داداشی

هومن جمعه 2 دی 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.pain-love.blogfa.com

سلام دوست جونم

خوبی؟؟

آپت زیباا بووود...

اینو مطمئن باش که به یادت هستم و فراموشت نکردم

موفق باشی

درود دوست جون سپاس تو خوبی؟؟؟
سپاس عزیز نگاهت زیباست منم به یاد همه دوستانم هستم تو هم پیروز باشی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد