شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ تقدیم به تکیه گاهم ✿ツ ♥

 

مراببوس 


برای آخرین بار تو را خدا نگهدار 


که می روم به سوی سرنوشت 


بهار من گذشته گذشته ها گذشته 


من ام به جستجوی سرنوشت 


در میان طوفان هم پیمان با قایق ران ها 


گذشته از جان باید بگذشت از طوفان ها 


به نیمهء شبها دارم بایارم پیمانها 


که برفروزم آتشها در کوهستانها  


آه آه 


شب سیه سفر کنم ز تیره ابر گذر کنم 


نگه کن ای گل من سرشته غم به دامن برای من میفکن 


دختر زیبا امشب بر تو مهمانم در پیش تو میمانم 


تا لب بگذاری بر لب من 


دختر آن برق نگاه تو اشک بی گناه تو 


روشن سازد یک امشب من 


مراببوس 


مراببوس 


برای آخرین بار تو را خدا نگهدار 


که می روم به سوی سرنوشت 


بهار من گذشته گذشته ها گذشته 


من ام به جستجوی سرنوشت 


__________________
گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه 


توی این دنیای وارونه ، برام هر گوشه زندونه 


برای هستی و ساقی ، نمونده حرمتی باقی 


تو هر کوچه برای عشق ، مهیا مونده شلاقی  


افسوس ، افسوس ، افسوس


آتش عشقش... 

از چشمهایش خواندم 

اشکم سرازیر شد 

از لب هایش گفتم 

آتش بر جانم نشست 

از خودش گفتم و .... 

.

.

.

خاکسترم را باد برد 

ای کاش بداند و دامن از من نتکاند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد