شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

◕ میتینگ برو بچ کلوب دات کام - دربند ◕

امروز بچه های با معرفت کلوب بخاطر من محبت کردن اومدن دربند یه میتینگ دوستانه قرار بود خیلی بیشتر باشیم اما خب کار مسدود شدن همه چیز و خراب کرد و در کل خوش گذشت خیلی با کلی ماجرا 

 

 

این عکس مربوط به آخر میتینگ بود که من و دفن کردن زیر کلی برف اینقده حال داد 

 

 

 

دهکی زرنگی؟؟؟!!!!باقی توی ادامه مطالب

 ازی دفن شده در برف  

 

 

 

داداشی ها بر سر مومیایی آزی خانم 

  

  

دعوای سیاسی ولایی ها با سبز ها در برف البته خیلی دوستانه:)) 

 

 

 

برو بچ کلوب دات کام

 

 

 

کلوب دات کام  من و نمیتونی سانسور کنی  

 

 

 

امیر و هومن  

 

 

 

من اون وسط چکاره ام نیدونم:D  

 

 

 

دستهای من بعد از برف بازی کلا برف تمام دستمو برید 

 

 

 

ولی خداییش کلی برف بازی کردیم خیــــــــــــلی حال داد 

 

 

 

وای آخرشم نزاشتن من از اینا بخورم  

 

 

 

وای خیلی روز خوبی بود راستی همین جا بگم دست داداش میعادم درد نکنه اون باعث شد امروز بتونم برم  

 

 

 

و حالا آزی خون آشام  

 

 

 

خب اینم از میتینگ امروز که من بخاطر داداش میعاد تونستم بهش برسم و بچه ها واقعا خیلی خوب بودن و واقعا خیـــــلی خوش گذشت واقعا عالی بود دفعه بعد منتظر شما هم هستیم دوستیام  راستی یادم رفت چند تا کلیپم هست که بعد از ریمیکس لود میکنم براتون دوستون دارم بوس

نظرات 7 + ارسال نظر
علی دارک لرد جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://gunclub.blogfa.com

جای من خالییییییییییییییییییییی خال خالی :))

توماس جمعه 20 آبان 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

خیلی باحال بود ... خوش به حالتون ... شما شاد باشی انگار ما شاد هستیم

امیر عارف شنبه 21 آبان 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

نامردای تهروونی بالا شهری ..می زاشتید یه روز دیگه باشه منم بیام ...
لعنت بر روح پدر جاسبی با این دانشگاهش ...لبو می خواااااااام :((
تهرونی های بوووووووووووق ....
بی من رفتید ولی بوووووووووووووووووووووووق ....
بووووووووووووووووووووق
بوق ...
اینا فحش بودن سانسور شد ...

ژنذال محمد شنبه 21 آبان 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام آبجی
خوبی عزیز؟
پیج قبلیت که تو کلوب مسدود شد
آدرس پیج جدیدتو میخواستم
برات آرزووی موفقیت و سلامت دارم
بای

وحید چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 09:28 ق.ظ

ای کاش منم باحاتون بودم
خیلی حال کردین نه؟

پدرام احمدی جمعه 27 آبان 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام
تو کلوپ خیلی تعریفت رو شنیدم . دنبال یه زرتشتی می گردم چند تا سوال دارم . می خوام اگه اجازه بدید از شما بپرسم . می دونم از کلوپ اخ شدید . لطفا با نام کاربری بیاید تا من ازتون بپرسم . با کلوپ آی دی ali_ss1995 می تونید منو پیدا کنید . خیلی خیلی ممنون می شم این کارو برام بکنید . من خیلی به زرتشت علاقه دارم . خواهشاً منتظرم بای

لیلی شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://http:/www.marg2013.blogfa.com

سلام ابجی
همه یه طرف تو یه طرف دیگه خیلی خوش تیپی بابا الهی که همیشه شاد باشی و بخندی

فداتشم من عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد