شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•••◄ در ایران VvV

وقتی رئیس جمهور مملکت در سجده مقابل خدا به فکر کفش عزیزشه..... 

 

 

و دخترک ایرانی به فکر ناموس و شرفش مرد میشه و تن نمی فروشه .... 

 

 

فریاد کن ...VvV

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دارک لرد چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://gunclub.blogfa.com

بساطی داریم با این مشکلات:(

وحید چهارشنبه 25 آبان 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام
بطور اتفاقی با وبلاگ شما روبرو شدم
وبلاگ بسیار جالبی بود همه جور مطلب قشنگی توش بود
عکسها بسیار عالی بود
واقعا خسته نباشی
فقط دیربه دیر مطالبتو به روز میکنی
راستی اگر ناراحت نمیشی میخواشتم ازت یه خواهش کنم
من تا حالا دوست زرتشتی نداشتم هرچند خودم بسیار تمایل دارم درباره دین و پیامبر ما ایرانی ها مطالبی از خود پیروانش بشنوم و بدونم منتها تاحالا قسمتم نشده
شاید این دست تقدیر بود که با شما آشنا شوم
دوست دارم کمی برایم بنویسید یا اگرشد با شما حضورا صحبت کنم
زیاد مزاحمتون نمیشم
خوشحال شدم از مطالبتون
از آشنایی با شما
راستی من درست نتونستم اسم و فامیل شما را تلفظ کنم اگر اونم برام بفرستی ممنونم
دوستتون دارم خیلی زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد