شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ برای تویی که دور از من و خود منی ...✿ツ ♥

 

ای نگاهت نخی از مخمل و از ابریشم

   چند روزیست که هر دم به تو می اندیشــــم

 به تو آری به تو یعنی به همان منظر دور

   به همان سبز صمیمی به همان باغ بلـــــور

 به همان سایه همان وهم همان تصویری

   که سراغش ز غزلــــهای خودم می گیری

 به همان زل زدن از فاصله ی دور به هم

   یعنی ان شیوه ی فهماندن منظور به هـــــــم

 به تبسم به تکلم به دل آرایی تو

   به خموشی به تماشا به شکیبایـی تــــــــــــــو

 به نفس های تو در سایه سنگین سکوت

   به سخن های تو با لحجه شیریــــــــن سکوت

 شبحی چند شب است آفت جانم شده است

   اول نـــــــام کسی ورد زبانـــــــــم شده است

 در من انگار کسی در پی انکار من است

   یک نفر مثل خودم عاشق دیــــــدار من است

 یک نفر ساده چنان ساده که از سادگیش

   می شود یک شبـــه پی برد به دلــــــدادگیش

 آه ای خواب گران سنگ سبک بار شده

   بر ســـــــر روح من افتـــــاده و آوار شده

 در من انگار کسی در پی انکار من است

   یک نفر مثل خودم تشنه ی دیــــدار من است

 یک نفر سبزه چنان سبز که از سرسبزیش

   می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویــش

 رعشه ای چند شب است آفت جانم شده است

   اول نام کســـــــــــــــــی ورد زبانم شده است

 ای بی رنگ تر از آینه یک لحظه بایست

   راستی این شبحه هر شبه تصویر تو نیست ؟

 اگر این حادثه ی هر شبه تصویرتو نیست

   پس چرا رنگ تو و آینه اینقدر یکیـــــــسـت؟

 حتم دارم که تویی آن شبح آینه پوش

   عاشقی جرم قشنگی ست به انکــــــــار مکوش

 آری آن سایه که هر شب آفت جانم شده بود

   آن الفبـــــــــــــــــا که همه ورد زبانم شده بــود

 اینک از پشت دل آینه پیدا شده است

   و تماشا گه این خیـــــــــــــــل تماشا شده است

 آن الفبای دبستانی دلخواه تویی

   مشق من آن شبـــــــــــــــح شاد شبانگـــاه تویی

نظرات 3 + ارسال نظر
شبگرد تنها یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.hichkas002.blogfa.com

واقعا خدایی چقدر این مطالبی که نوشتی راسته

شبگرد جان حرفی که از دل برآید به دل نشیند سپاس داداشی

علی دارک لرد یکشنبه 15 آبان 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://gunclub.blogfa.com

خیلی قشنگه .خیلی دوستش دارم

علی دارک لرد دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://gunclub.blogfa.com

سلام آبجی.منو لینک نمیکنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد