شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• دارم میرم •¤♥¤•

 

میرم تا تو آروم شب چشمات بسته بشه   

دیوار اطاقت از عکسم خسته شه.

میرم تا بارون منو یاد تو نندازه

میرم یه جای تازه

میرم با چشمهای خیس و قلبی بی گناه

میرم حتی نمی اندازی به من یک نگاه

هر جا می رم اما باز هم یادت می افتم

اینو به همه گفتم

میرم جای من اینجا نیست

عشق تو زیبا نیست رویا نیست

میرم جایی که دریا نیست اسم تو رو ما نیست غوغا نیست

کاش می شد تو ببینی من اینجا چه تنهام

وقتی که تو هم نباشی بهم میریزه دنیام

اینجا کسی نیست با چشمای نازو روشن

بی تو چقدر غریبم من

از هر جا رد میشم میاد عکست رو بروم

سوخته تو آتیش عشقت شهر آرزوم

دارم آروم آروم مرگ رو به جون می خرم

دیدی چی اومد سرم؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد