شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

✿ツ ♥ مولود شعر من ✿ツ ♥

 

یکشب  


در گهواره ی دفترم 


شعر من آبستن تو شد 


یک صبح 


از لابه لای ترانه ی صبحگاهی آمدی 


اکنون بیا که تماشا کنم تورا  


وقتی که پرواز میکنی بر فراز کشتزار شعر های ارغوانی ام 


چه خیال انگیزی ای شیطانک سپید جامه  


چه شیدا میکنی ام  


خانه ایی می سازم ات کنار رودخانه ی گرمی که از قله ی قلبم سرچشمه دارد 


و سقف خانه ات را با قصیده هایم خواهم پوشاند 


من برایت آواز خواهم خواند 


آواز چوپانان عاشق را 


من برایت بوی علفزار خواهم آورد 


پاهایت را خواهم بوسید 


من اینجایم  


زیر درخت کهن سال نشسته ام 


به روی بام خانه ات بایست و برایم پرواز کن تا من انحنای بالهایت را بسرایم

نظرات 2 + ارسال نظر
site01 جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://www.site01.10r.ir

606415418197آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.10r.ir

امیر سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

این شعر این ترانه به قدری نیاز داشتن دوست قدیمی رو خوب ترسیم کرده که باید اسمش رو میزاشتی تجسم نیاز یک دوست.
پستهای ارسالی تو به قدری حقیقی هستن که من بعضی وقتها بی اختیار مثل گنجشکها سر میخوره به شیشه جلوی چشمم تا باورم بشه این یه دنیای دیگست.کاش منظورمو تونسته باشم برسونم.

sepas- sher bayane eshas baraye tasliye ehsashast bale motavajeh harfetoon hastam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد