شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•¤♥¤• هر روز برای تو هیچ •¤♥¤•

 

باران نمی بارید
وقت رفتن بود
تو در آستانه ایستاده بودی
و من فراموش کرده بودم...
خاطرات من کو؟
من با آن خاطرات عاشق شدم دل باختم
چشمهای تو کجاست؟
من به آن چشمها
خودم را باختم
هیچ وقت در این کوچه برف نمی بارد
کسی دیگر کسی را نمی خواهد
صدای تو در آستانه نیست
من با آن صدا دلتنگ شدم
خواب رفتم
خواب دیدم که مه بود
و باران نمی بارید

نظرات 1 + ارسال نظر
مهیار شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://ra970080.blogfa.com/

رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین لحظه پای باران بشیند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد