شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

شـآپـَرَ ڪـــــــِ سَـبــز ِ قـَــفــَســــــــے

ღشبے از درد فراقش رو به میخانـہ نمودم دیدم ازبخت سیا ـہـم در میخانـہ ببستـہღ

•••◄ محمد جان زاد روزت مبارک تو سبز می مانی

خداحافظ زیبا (به یاد محمد مختاری شهید سبز)  

یک روز صبح از خواب برخواستم

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

یک روز صبح وقتی از خواب برخواستم

دشمن همه جا را گرفته بود

ای مبارز

من را با خود ببر

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

ای مبارز

من را با خودببر

اگر به عنوان یک مبارز کشته شدم

ای مبارز

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

اگر به عنوان یک مبارز کشته شدم

ای مبارز

تو باید بیایی و مرا به خاک بسپاری

زیرا من منتظر شهادت هستم

اگر به عنوان یک مبارز کشته شدم

ای مبارز

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

اگر به عنوان یک مبارز کشته شدم

ای مبارز

تو باید بیایی و مرا به خاک بسپاری

مرا در کوهستان ها به خاک بسپار

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

مرا در کوهستان ها به خاک بسپار

و گلی بر روی قبر من بکار

مرا در کوهستان ها به خاک بسپار

آه خداحافظ زیبا خداحافظ زیبا خداحافظ خداحافظ

مرا در کوهستان ها به خاک بسپار

و گلی بر روی قبر من بکار

مرا در کوهستان ها به خاک بسپار

و گلی بر روی قبر من بکار

روحت جابید در آغوش مام وطن محمد جان خون تو در رگهای ما جاوید خواهد بود تا جنبش سبز هست تو هم سبزی و زنده ...... 

سبز سبزم ریشه دارم ..... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد